środa, 30 lipca 2014

Jak zrobić kartkę harmonijkową - mini kursik



Kochani TU-zaglądacze, wiem, że nie jestem doświadczonym bloggerem, ale z tego co widzę, najchętniej oglądanymi postami na moim blogu, są kartki harmonijkowe. I właśnie z tego względu chciałam się z Wami podzielić mini kursikiem, jak zrobić taką kartkę.


jak zrobić kartkę harmonijkową krok po kroku, kurs na kartkę, kartka harmonijowa





Zacznijmy od zrobienia sobie kubeczka kawy/herbaty/tudzież innego turneczku :)
Do zrobienia podstawy karki będą wam potrzebne:
 papier , trymer, bigownica (lub trymer/bigownica), linijka, nożyk.



jak zrobić kartkę harmonijową




Przygotowujemy papier o wymiarach 15cm x 30 cm





Zaznaczamy punkty, według, których będziemy zaginać papier





Bigujemy , następnie lekko zaginamy papier






Żeby stworzyć harmonijkę, musimy naciąć papier wzdłuż, w dwóch miejscach (zdjęcie poniżej)
Po nacięciu, będziemy mieć trzy podłużne paski, składające się z 4 kwadracików.





Po nacięciu, wygląda to mniej więcej o tak:






Zaznaczamy sobie kawałkiem taśmy, kwadraciki, które po złożeniu, będą częścią przodu kartki.

kartka harmonijkowa




Składamy i zaginamy mocniej papier.


I mamy gotową bazę!


Teraz wystarczy ja ozdobić....

kartka harmonijkowa


Ja zrobiłam karteczkę na urodziny , kartka wygląda efektowniej po złożeniu ( więcej zdjęć umieszczę w następnym poście).



Uff jesteś jeszcze ?? ;)

Cieszę się, że tu zaglądasz, jeżeli podoba ci się mój kursik i skorzystasz z niego, będę  wdzięczna, jeżeli go podlinkujesz ;)

Pozdrawiam :)
Miłego  dnia!

















2 komentarze :